Friday, June 15, 2012

Hip & Handgemaakt, II



Last Sunday, I visited the craft fair, “Hip en Handgemaakt”. It was lovely, and really inspiring! I bought a white alpaca scarf from Lulay, who also sells lovely yarn in her web shop. I also loved Marutska's crocheted woolen throws.

In the mean time, I also added some rows to my knitted throw. That's why I took a picture of both my new scarf and my throw.

Afgelopen zondag was ik naar “Hip en Handgemaakt” in Deventer. Het was erg leuk en ik heb veel moois gezien: lintjes, stof, tassen, sieraden, kleding, kussens …. Uiteindelijk heb ik bij Lulay een witte alpaca-sjaal met grof geweven motief gekocht. Haar kraam (en webshop) met verschillende soorten prachtige garens sprak me enorm aan. Verder vond ik de gehaakte wollen spreien en kussens van Marutska ook erg mooi.

Inmiddels ben ik weer een eindje verder met de plaid die ik aan het breien ben, vandaar dat ik mijn nieuwe sjaal en mijn plaid samen op de foto heb gezet :-)

3 comments:

MiSala said...

Preciosos trabajos...
Saludos!!!

Machteld said...
This comment has been removed by the author.
sue said...

That scarf looks so soft and snuggly, beautiful! Your knitting looks amazing too.